Sunday, June 23, 2013

jeruk madu pak ali

hmm,lama jugak aku tak update apa cerita aku kat sini
aku dah dapat keja..dah hampir 3 minggu aku keja
kat mana?
kat tepi the store taiping
kedai JERUK MADU PAK ALI
aku sendiri pun tak makan jeruk..
kalau rasa sikit boleh la
tapi kalau nak beli tak kowt
tak minat sangat

rezeki aku dapat keja nie un sebab roomate aku
tak dak geng nak ajak bekerja
so aku un decide la nak keja dengan dia sekali kat kedai tu

yang best masa aku keja nie
zero pressure i tell u! haha
honestly,bos dan isteri baik giler!
boleh di ajak berbincang
disebabkan dia terlalu baik yang buat kami rasa nak keja sungguh2

kami nie Alhamdulillah bukan seorang anak yang di ajar untuk
mengambil kesempatan atas kebaikan orang
once dia dah beri kepercayaan kat kita,,jangan sesekali abaikan
ini soal amanah..
perlu diambil berat

bos pernah cakap,dia boleh consider dalam apa2 hal
tapi soal amanah dan budi bahasa
itu tidak..
sebab kami keja, kami banyak berurusan dengan mak cik, pak cik
harus laa budi bahasa dijaga

setakat hari nie since aku bekerja 8hb jun
aku tak rasa lagi tekanan dari mana2 pihak..

keja enjoy, relax
banyak aku belajar tentang dunia luar

pelanggan yang singgah un kadang2 bnyk bagi nasihat kat kami
maybe sebab mereka ada jiwa keibubapaan


No comments:

Post a Comment

time kasih...komen lagi naty ! :)