Monday, May 20, 2013

tukar cara

pada ptg yg dingin
aku menghadap laptop dengan pandangan kosong..
fikiran tengah menerawang..

gi mana dong cara mau explain nie..

type,,padam..type,,padam

ahhh,,parah aku nie
let me straight to the point

aku nak tanya,apa perasaan kena perli tajam?
sakit kan?
aku tahu niat tu nak menegur or lebih sedap lagi niat kamu nak dakwah
tapi i think the way u use have something wrong

dari apa yang aku baca, kamu juz blame orang lain
tanpa sedar niat kamu telah disalah ertikan
orang akan kata kamu suka mengKRITIK orang lain

so u should betulkan cara awak menegur orang lain
maybe orang yang ego,keras kepala,hati batu boleh lembut bila dengar ayat kamu

yess,,aku tahu kamu x buat apa yg kamu ckp tu
that y kamu sedap jaa cakap2 tanpa fikir kenapa dia jadi macam tu
tanpa peduli perasaan dia

like others said,, before u judge,,understand beb..
u kena try understand situation that person..

try perbaiki ayat kamu k..


#hanya menaip ikut kata hati,,mungkin kita tidak sependapat tapi ini jujur dari hati

No comments:

Post a Comment

time kasih...komen lagi naty ! :)